środa, 22 lutego 2017

Yankee Candle Winter Glow

Pozostając jeszcze w tematyce zimowej,chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć o kolejnym zapachu Yankee Candle - Winter Glow...


Przyznam,że mam słabość do białych wosków Yankee,kojarzą mi się z moim ukochanym zapachem Soft Blanket i rzeczywiście często zdarza się,że są to podobne nuty zapachowe.
Producent opisuje nam ten zapach jako "chrupiący zapach zamarzniętych gałęzi drzew i świerkowych igieł,rozświetlonych bursztynowymi promieniami zimowego słońca".
Mnie Winter Glow kojarzy się ze śniegiem,który niedawno spadł,mroźną,ale słoneczną,zimową  pogodą.Zapach z pewnością należy do tych kremowych,ciepłych,lecz nie słodkich,a bardziej męskich. Wosk przypadł mi do gustu,więc za rok z pewnością do niego wrócę,a teraz muszę się powoli rozejrzeć za wiosennymi zapachami Yankee,właśnie,jakie polecacie?

Znacie ten zapach?
Pozdrawiam :)
Kasia

18 komentarzy:

  1. nie używam wosków wgl, wolę tradycyjne świece ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja użyłam go w okresie świątecznym. Przyjemny zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten WOSK musi na prawdę ślicznie pachnieć - jak tylko wykończę swoje zapasy - na pewno skuszę się na jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skusiłam się na małą świecę w tym zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam zapachu ale z chęcią bym poznała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja szczerze mówiąc nie wiem jak tego użyć, nigdy nie miałam, więc może dlatego. Jakieś informację? ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale po twoim opisie brzmi zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dawno nie zapaliłam żadnego wosku;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem co ten zapach w sobie ma,ale dla mnie okropnie śmierdzi. Musze go komuś oddać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥