piątek, 17 lutego 2017

Domowe SPA z kosmetykami Barwy Harmonii

Bardzo lubię raz na jakiś czas poświęcić dłuższą chwilę dla samej siebie i zrobić sobie takie domowe SPA.Po takim wieczorze uczucie odprężenia i zrelaksowania,gwarantowane! Dlatego polecam Wam zneleźć nawet tę godzinę tygodniowo,w końcu jesteśmy kobietami,więc pozwólmy sobie czasem na choć odrobinę przyjemności ;-)
Z idealną propozycją domowego SPA przychodzi nam polska firma kosmetyczna-Barwa,a szczególnie linia Barwy Harmonii.W swojej ofercie mają między innymi peelingi cukrowe,które absolutnie skradły moje serce,praktycznie od pierwszego użycia...dlaczego? Zapraszam do recenzji poniżej.




Barwa,proponuje nam cztery rodzaje peelingów cukrowych do ciała.Są zarówno te drobno,jak i gruboziarniste. Do tych łagodniejszych zalicza się produkt o nazwie MODELING,który wzbogacony jest w ekstrakt z chili i żurawiny,który ma działanie ujędrniające oraz antycellulitowe.W jego składzie znajdziemy również olej kokosowy,olej słonecznikowy,olej bawełniany,czy masło shea,więc jest to idealny kosmetyk dla osób pragnących zachować swoją skórę w nienagannym stanie,bez cellulitu.
Kolejną propozycją peelingu dla osób lubiących kosmetyki o drobniejszych ziarnach,to produkt o nazwie NOURISHING z ekstraktem z syropu klonowego z olejem bawełnianym i słonecznikowym,które odżywiają,regenerują naszą skórę oraz pobudzają odnowę komórek.



Jeżeli natomiast,tak jak ja wolicie produkty mocniejsze,o większych ziarnach,bardziej wyczuwalne podczas peelingu,to Barwa proponuje nam ENERGIZING,czyli kosmetyk z guaraną i pomarańczą,który pobudzi nasze zmysły i wprowadzi nas w lepszy nastrój,dodatkowo produkt również pomoże zwalczyć cellulit i ujędrnić skórę.
Kolejną,a zarazem ostatnią,ale chyba moją ulubioną propozycją jest DETOX,który idealnie oczyszcza i nawilża naszą skórę,dzięki zawartości ekstraktów trzciny cukrowej i bambusa.Dodatkowo w swoim składzie posiada m.in olej kokosowy,czy masło shea.



Wszystkie cztery peelingi pachną obłędnie! Ciężko mi się zdecydować,który zapach najbardziej mi się podoba.Również po zabiegu dosyć intensywnie zapach utrzymuje się na naszej skórze. Jeżeli chodzi o nawilżenie...hmmm przyznam szczerze,że miałam ogrom produktów tego typu,ale te są jednymi z lepszych,jakich miałam okazję używać.Po peelingu skóra jest tak miękka,tak nawilżona,że mam ochotę non stop jej dotykać ;)) Nie mam później potrzeby używać dodatkowo,jakichś produktów nawilżających. Produkty te nie pozostawiają nieprzyjemnej,lepkiej warstwy,ani tłustego filmu na skórze,za co również ogromny plus.Zamknięte są w łatwych w użyciu,okrągłych,plastikowych opakowaniach.Szata graficzna wszystkich kosmetyków z serii Barwy Harmonii jest bardzo minimalistyczna,ale jakże urocza...
Pamiętajmy,że złuszczanie naskórka jest bardzo ważne w pielęgnacji ciała,pomoże nam to usunąć zanieczyszczenia oraz pobudzić naszą skórę do wytwarzania nowych komórek,dzięki czemu peeling stosowany regularnie sprawi,że nasza skóra będzie gładka,jędrna,bardziej elastyczna,lepiej ukrwiona-po prostu młodsza i piękniejsza ;-)

Znacie produkty Barwy Harmonii? Wolicie peelingi drobno,czy gruboziarniste?
Pozdrawiam :)
Kasia

17 komentarzy:

  1. Piękne zdjęci. Nie miałam jak na razie żadnego kosmetyku z tej serii Barwy ale lubię robic sobie domowe spa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię peelingi cukrowe :) Aktualnie używam czekoladowego z Organic Shop ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zazwyczaj peeling robię sama (kawowy) bo lubię mocne zdzieraki;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam wcześniej o tych peelingach, muszę się rozejrzeć, bo wyglada na to, że są warte uwagi ;-) Fajnie, że tak dobrze nawilżają, nie robiąc przy tym tłustej powłoczki 👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam,ale mnie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Chyba większość z nas-kobiet lubi <3
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Też by mi się przydało :) Zdecydowanie wolę gruboziarniste peelingi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥