wtorek, 7 lutego 2017

spersonalizowane pomysły na prezenty z E-prezenty.pl

Hej ;-)
Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje zamówienie ze strony E-prezenty TUTAJ. Przypomnę może,że jest to sklep,w którym możecie zamówić spersonalizowane prezenty,praktycznie na każdą okazję.Od Chrzcin,po prezent urodzinowy,czy walentynkowy(właśnie,walentynki,zbliżają się wielkimi krokami.Już upatrzyłam sobie kilka perełek,które były by strzałem w dziesiątkę dla mojej drugiej połówki <3 ) Praktycznie każdą z dostępnych tam rzeczy,możecie podpisać dla kogo ma być,może ona być z życzeniami,sentencją,imieniem...tak na prawdę,co sobie tylko zamarzycie.
Jak pewnie większość z Was się domyśla lub śledzi mnie na Instagramie KLIK,jesteśmy teraz w trakcie urządzania pokoiku dla naszej córeczki,dlatego zdecydowałam się zamówić piękny,mięciutki kocyk z imieniem.Bardzo podobają mi się tego typu rzeczy,no i wiadomo,że zostają z nami na lata,więc będzie to cudowna pamiątka narodzin naszej kruszynki :) Drugą rzeczą jaką zamówiłam z tej strony,jest prezent na pierwsze urodzinki.Ciężko jest kupić drobiazg dla tak małego dziecka.Wiadomo,można się zaopatrzyć w zabawki,czy ubranka,jednak te rzeczy szybko się niszczą i odchodzą w niepamięć.Chciałam,żeby był to prezent niebanalny,który będzie pamiątką na długie lata...zdecydowałam się na srebrny naszyjnik z wizerunkiem w uroczym,białym pudełeczku,na którym zostały wygrawerowane życzenia dla solenizantki.Dodatkowo z tyłu naszyjnika jest również wygrawerowane Imię dziecka.




Co myślicie o tego typu prezentach? Znacie ten sklep?
Do następnego!
Kasia

13 komentarzy:

  1. Też mam od nic kilka produktów:)
    Zawsze coś można znaleźć ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tak szeroki wybór,że chyba każdy znajdzie coś dla siebie lub kogoś bliskiego na prezent :)

      Usuń
  2. lubię takie prezenty z imieniem :) fajna i miła pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie otrzymywac takie prezenty :) Byle nie proste kubki z imieniem, bo to juz ociera sie o kicz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze <3
    Nie znałam tej strony, ale z chęcią zerknę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :) Przy najbliższej okazji spróbuję złożyć tam zamówienie dla kogoś dla mnie ważnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥