czwartek, 9 lutego 2017

Orphica ,Up Mascara

Witajcie :)
Zima wróciła,przynajmniej do Bielska,a jak u Was?

Przyszła pora na recenzję tuszu do rzęs Up Mascara od Orphica. Jeśli jesteście ciekawi,co sądzę o tym produkcie,zapraszam do dalszej lektury(mile widziana kawka lub herbatka ;)) )


Może najpierw wspomnę Wam na temat samej firmy Orphica.Jest to firma,która stara się,by ich kosmetyki spełniały wymagania nawet tych najbardziej wymagających klientów.Wyróżniają się na rynku nienagannym i unikalnym składem swoich produktów.W swojej ofercie posiadają dwie linie:Essentials,czyli produkty pielęgnacyjne,w której skład wchodzi m.in. kultowa już i pewnie bardzo dobrze Wam znana z rewelacyjnych efektów odżywka do rzęs Realash,czy do brwi Brow,jak i innowacyjne serum pod oczy Pure.Druga linia:Creative,to produkty kolorowe:kredka do oczu Arrow,dostępna w kilku wariantach kolorystycznych,eyeliner w kredce Edge,dostępny w dwóch odcieniach-czarnym i brązowym oraz właśnie recenzjonowany dziś przeze mnie tusz do rzęs Up Mascara. Każdy z produktów można kupić na ich stronie internetowej TUTAJ,a także w profesjonalnych salonach kosmetycznych,czy gabinetach medycyny estetycznej oraz SPA,w całym kraju.


Według producenta,tusz Up Mascara,to innowacyjny produkt o działaniu pogrubiającym i wydłużającym rzęsy.Według mnie produkt bardziej rozdziela i unosi rzęsy,nie zauważyłam efektu pogrubienia,czy wydłużenia.Tusz będzie idealny dla osób,które preferują raczej minimalistyczny makijaż oka,ponieważ ciężko uzyskać nim efekt sztucznych rzęs.Jedna warstwa produktu nadaje bardzo delikatny i subtelny efekt,natomiast bez problemu możemy dozować kosmetyk,chcąc uzyskać mocniejszy makijaż, malując kolejną warstwę.Produkt posiada silikonową szczoteczkę,czyli taką jaką lubię najbardziej.Tusz nie osypuje się i wytrzymuje na oku praktycznie cały dzień.Dodatkowo zauroczyło mnie urocze,turkusowe opakowanie,które absolutnie nastraja mnie w wiosenny nastrój :)
Kosztuje 70zł/8ml,dostępny TUTAJ.


Znacie produkty Orphica?
Do następnego!
Kasia

22 komentarze:

  1. Chyba jednak wolę tańsze tusze ;P Często można znaleźć wśród nich perełki ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,cena jest dosyć wysoka jak na tusz do rzęs...

      Usuń
  2. Ale ma piękne opakowanie! Od dawna mnie kuszą produkty tej marki,może w końcu się na coś skuszę :-)
    PS: Kasiu,pięknie wyglądasz,ciąża Ci służy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo kusi teraz serum pod oczy i oczywiście odżywka do rzęs,jednak w czasie ciąży nie mogę używać tego typu produktów...ale już końcówka,więc niedługo myślę,że się skuszę :) Bardzo dziękuję za komplement! :)
      Pozdrawiam serdecznie:*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi, ale warto zainwestowac czasami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie znam tej marki, ale chętnie wypróbuję, bo mój tusz jest już na wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli lubisz minimalistyczny makijaż oka,to polecam :)

      Usuń
  6. nie miałam tego tuszu, ani nie słyszałam o tej marce jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go niestety :/ obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę zarówno markę jak i produkt na oczy .

    JustynaPolskaFashion&MakeupArtist

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda na fajny tusz, ale cena też nie jest jakoś specjalnie niska więc raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. This looks like a really great mascara!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy kompletnie.
    A co do zimy to do Trójmiasta też zawitała na nowo i nie chce Nas opuścić :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz ją widzę na oczy :D Ładnie naturalnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że te wszystkie produkty, to dzieło jednej marki :) Maskara rzeczywiście daje naturalny efekt, ja w sumie takie lubię, aczkolwiek jeśli mam dylemat, zdecydowanie postawię na bardzie wyraziste rzęsy :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥