czwartek, 2 lutego 2017

Lakiery do paznokci MAGA

Zapraszam Was dzisiaj na kolejny post z serii lakierowej.Tym razem pokażę kilka lakierów MAGA-LAB. Spotkałam się z tą firmą pierwszy raz,ale przyznam,że jestem pozytywnie zaskoczona jakością tych produktów.Wystarczą maksymalnie dwie warstwy do pełnego pokrycia płytki paznokcia,a w niektórych przypadkach nawet jedna,więc jak najbardziej na plus.Lakiery posiadają dosyć gruby pędzelek,który ułatwia aplikację. Utrzymują się kilka dni bez zarzutów.Można je dostać m.in w drogerii Wispol.


Od lewej nr:7,8,3L,4L,12Z






Który kolor najbardziej przypadł Wam do gustu? Znacie tę firmę?
Pozdrawiam!
Kasia

28 komentarzy:

  1. nie znam kompletnie tych lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A są na prawdę świetne jakościowo! :)

      Usuń
    2. Szkoda, że nie mam do nich dostępu stacjonarnie

      Usuń
    3. To jest chyba najgorszy problem własnie z tymi lakierami...

      Usuń
  2. nie znam tych lakierów, ale kolory mają naprawdę śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Niedługo pojawi się kolejny post z lakierami tej firmy i tamte są równie piękne <3

      Usuń
  3. Wow jakie wspaniałe kolory! Gdybym malowała paznokcie to na pewno bym się skusiła <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo łądne kolory, wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam problem ze wskazaniem,który najbardziej mi się podoba ;))

      Usuń
  5. jeszcze nie miałam tych lakierów, ale kolorki piękne :) sama nie wiem który mi się najbardziej podoba :D wszystkie są tak samo ładne :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy i drugi kolor podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam lakierów tej firmy, ale bardzo spodobał mi się odcień nr 8 :) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znałam tej firmy, ale piękne kolory mają tych lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten przydymiony fiolecik wpadł mi w oko :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy kolor bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o nich nie słyszałam,u mnie obecnie królują lakiery hybrydowe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ruszył już nasz sklep internetowy pod adresem www.sklep.maga-lab.pl Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie kolorki mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już poznałam firmę i jestem zachwycona jakością lakierów!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥