poniedziałek, 20 lutego 2017

Golden Rose Matte Lipstick Crayon 04

Witajcie ;-)
Uwielbiam czerwień na ustach i mam chyba najwięcej pomadek w tym odcieniu.Długo szukałam intensywnej,wyrazistej,wręcz krwistej czerwieni,aż natknęłam się na matową pomadkę w kredce Golden Rose Matte Lipstick Crayon,w odcieniu 04.





Spotkałam się już z tymi pomadkami i przyznam,że pokochałam je od pierwszego użycia,dlatego nie wiem,dlaczego nie zdecydowałam się na ten odcień wcześniej...
Po pierwsze opakowanie,czarna,matowa szata graficzna,raczej klasyczna dla tej firmy.Na końcu kredki,możemy zobaczyć rzeczywisty kolor produktu.Kosmetyk sam w sobie ma dosyć kremową konsystencję,bardzo dobrze się rozprowadza,mimo dosyć grubej końcówki.Nie rozmazuje się,szybko zastyga i nie wysusza ust,co często się zdarza w przypadku matowych produktów.Jest rewelacyjnie napigmentowana.Utrzymuje się na prawdę dobrze,nawet podczas jedzenia,czy picia.Kolor jest bardzo intensywny i jest to raczej ten odcień,na który nie każdy się odważy nałożyć na swoje usta...ja osobiście uwielbiam takie odcienie i bardzo dobrze się w takowych czuję. Kredka kosztuje niewiele ponad 10zł,więc cena jak na taką jakość jest na prawdę rewelacyjna! Uważam,że jest lepsza od większości dużo droższych pomadek. Możecie ją kupić na stoiskach Golden Rose,oraz np. w sklepie internetowym Nocanka TUTAJ.


Lubicie takie odcienie na swoich ustach? Znacie te pomadki Golden Rose?
Pozdrawiam:)
Kasia

31 komentarzy:

  1. mam jedną kredkę z tej linii i lubię ją, mój nr to 08 fajnie utrzymuje się na ustach i nie przesusza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez kocham czerwień i mam naprawde sporo szminek w tym odcieniu. Z tej serii kilka rozy . Ta kredka na pewno dołączy do mojej kolekcji. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam,napewno będziesz zadowolona jak lubisz takie kolorki :)
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. lubię te pomadki :) mam dwa odcienie i namiętnie ich używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się od nich uzależnić! Ja też ostatnio non stop ich używam :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor. Uwielbiam matowe pomadki. Tej serii jeszcze nie miałam, ale z Golden Rose lubię serię velvet matte :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że utrzymuje się dobrze podczas jedzenia czy picia:) Lubię i podobają mi się takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na kimś takie odcienie mi się podobają, u Ciebie ten kolor wygląda rewelacyjnie! <3 niestety sama mało kiedy maluję usta na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to dosyć odważny kolor,więc zdaję sobie z tego sprawę,że nie każdy lubi takowe na swoich ustach :)
      Pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  7. cudownie Ci w takim mocnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jakby dla Ciebie stworzony :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie się prezentuje <3 Bardzo lubię takie czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy kolor! Też takie lubię i chyba się skuszę! :)
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama uwielbia czwórkę, ja nie za bardzo lubię się w czerwieni. Być może kiedyś się przekonam. Jeśli nie używałaś płynnych pomadek od Golden Rose to serdecznie polecam. Genialne! Matowe wykończenie, długotrwałe i świetne kolory. No i ta cena. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kuszą mnie od dawna i w końcu muszę wypróbować! :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Uwielbiam produkty Golden Rose <3
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałaś się w produktach marki Golden Rose? Zapraszamy do sklepu kosmetykizameryki.pl. Sprawdź naszą szeroką ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny kolor! Bardzo lubię kosmetyki tej marki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥