wtorek, 28 lutego 2017

Delia Cosmetics - Matt Liquid Lipstick

Witajcie ;-)
Uwielbiam matowe pomadki.Do tej pory najczęściej używałam tych z Golden Rose,jednak ostatnio trafiły do mnie nowe,matowe pomadki w płynie z Delia Cosmetics.







Jest to nowość Delii,dostałam 3 piękne,wiosenne odcienie: nr.1-Bridget(klasyczny nude,idealny kolor na dzień),nr.3-Sophia(piękna fuksja,świetny kolor na wiosnę),oraz nr.6-Marylin(intensywna czerwień,odcień nieco bardziej wieczorowy).
Bardzo podobają mi się opakowania pomadek,zdecydowanie przyciągają uwagę,są niebanalne.Z aplikacją produktu raczej nie ma problemu,posiadają klasyczny jak na pomadki aplikator,dzięki któremu możemy precyzyjnie nałożyć pomadkę na usta.Po chwili produkt zastyga ,tworząc piękny,matowy odcień.Nie zauważyłam aby przesuszały,co często zdarza się w tego typu kosmetykach.Pomadki mają delikatny,lekko słodki zapach.Bardzo ważne jak wiadomo w matowych pomadkach jest pigmentacja,w tym przypadku również nie mam zastrzeżeń.Próbowałam zarówno jednej(bardziej delikatny efekt),jak i dwóch warstw i w obu przypadkach byłam zadowolona.Trwałość produktów jest naprawdę niezła.Ładnie się utrzymują przez kilka godzin,po czym schodzą bardzo równomiernie,za co duży plus.Gdy produkt zastygnie,nie odbija się na kubku,czy sztućcach,co świadczy o ich świetnej jakości.Kosztują 15,90zł/szt,dostępne w sklepie Delii tutaj.

Jestem bardzo zadowolona z tych pomadek i myślę,że zaopatrzę się w pozostałe odcienie.Produkty zdecydowanie godne uwagi,zwłaszcza za taką cenę.

Znacie produkty Delii? Używacie matowych pomadek,czy raczej wolicie błyszczyki?
Pozdrawiam :)
Kasia

27 komentarzy:

  1. Od jakiegoś czasu używam tylko matowych pomadek Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki są ciekawe ;) Do tego cena i nie najgorsza jakość kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakość jak za taką cenę jest na prawdę świetna :)

      Usuń
  3. Nr 1 bardzo fajny kolor, będę musiała dokupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je dostałam, czerwoną chcę podarować siostrze, malinową koleżance, a nudziak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. polubiłam te pomadki :) mam nr. 1, 4, 5 więc mamy nieco inne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomadka w kolorze fuksji jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie trzy mają ekstra odcień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne KOLORY - jak najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo jestem pozytywnie zaskoczona tymi pomadkami. Piękne, intensywne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥