poniedziałek, 16 marca 2015

Youngblood-mineralny podkład sypki

Witajcie,
przyszła pora na recenzję mineralnego podkładu Youngblood ze sklepu Pell.pl.




Podkład jest zamknięty w plastikowym pudełku,przyznam,że nie przepadam za tego typu opakowaniami,bo kiepsko spisuje się ono np.podczas podróży.Produkt jest bardzo drobno zmielony,nakładam go pędzlem do podkładu,świetnie wtapia się w skórę i ma dosyć mocne krycie,matuje na długi czas.Nie posiada żadnych drobinek.W składzie nie ma talku ani substancji zapachowych,dlatego pozwala naszej skórze oddychać,nie zatyka porów.Niestety odcień Barley Beige jest dla mnie obecnie za ciemny,dlatego częściej będę go używać zdecydowanie latem.Plus za dobry,krótki skład.Kosztuje 135zł/10g,przy czym produkt mega wydajny.

Znacie produkty Youngblood?
Pozdrawiam
Kasia

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam podkłady mineralne, ale z tą marką jeszcze się nie zetknęłam, szkoda że odcień za ciemny, wygląda troszkę pomarańczowo w opakowaniu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię minerałki, tego podkładu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie potrafię obejść się z mineralnymi podkładami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przyznam się, ze pierwszy raz widzę tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj nie lubię podkładów mineralnych, nie potrafię się nimi obchodzić

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tej marki nie słyszałam ale zapowiada się cos fajnego....

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych minerałów jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥