środa, 23 stycznia 2013

Rzęsy metodą 1:1

Cześć Kochani! Dzisiaj tak,jak obiecałam kilka słów, na temat przedłużania rzęs metodą 1:1.Może zacznę od tego,że swoje naturalne rzęsy mam w miarę ok,czyli nie najkrótsze i nie najcieńsze;) ale jak to ja,lubię próbować nowych rzeczy,dlatego około miesiąca temu zdecydowałam się właśnie na przedłużanie rzęs tą metodą.Przed zabiegiem przyznam,że czytałam rożne fora na ten temat i zdania były bardzo podzielone...no ale,zdecydowałam się...



Od razu mówię,że nie byłam w żadnym salonie,rzęsy zrobiła mi znajoma,która ukończyła specjalny kurs.
Cały zabieg trwał ponad 3 godziny,więc sporo,jest zupełnie bezbolesny(chyba,że przez przypadek dostanie się odrobina kleju,ale nie jest to niebezpieczne dla oka),rzęs jest sporo,w dotyku są dosyć sztywne,jednak w ogóle ich nie czuć.



W salonie kosmetycznym przedłużanie rzęs kosztuje nawet kilkaset złotych,ja zapłaciłam znacznie mniej,dlatego,jeżeli któraś z Was się zdecyduje,to polecam poszukać osoby prywatnej,która się tym zajmuje,można trochę zaoszczędzić,a według mnie jeżeli ktoś naprawdę się na tym zna,to zrobi to tak dobrze(jak nie lepiej),jak w salonie.Jeżeli któraś z Was jest z Rzeszowa lub okolic i szuka kogoś sprawdzonego,to w wiadomości prywatnej chętnie podam dane dziewczyny,która mi przedłużała rzęsy.

I chyba najczęściej zadawane pytanie na forach,czyli jak z trwałością? Tak jak wcześniej wspomniałam,zdania były bardzo podzielone,w moim przypadku po miesiącu czasu rzęsy wyglądały jeszcze całkiem przyzwoicie,w ostatnim tygodniu,zaczęłam je lekko tuszować.Wczoraj zdecydowałam się je uzupełnić...efekty możecie zobaczyć na zdjęciach.Według mnie efekt bardzo naturalny.Jestem mega zadowolona.Myślę,że teraz dam troszkę odpocząć swoim rzęsom,ale jeszcze na pewno powrócę do tego zabiegu,bo jest to super komfort...


A,czy któraś z Was próbowała tej metody? Co sądzicie o przedłużaniu rzęs?

Całuję:)
Kasia

71 komentarzy:

  1. Widać spora różnice w rzęsach ;o. obserwuję ;] chrome://settings/clearBrowserData

    OdpowiedzUsuń
  2. http://polcia2704.blogspot.com/*

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie to wygląda, Twoja notka zachęciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują! No wlasnie w salonie kosztuje to ok. 200zl i wyżej dlatego warto poszukać kogoś kto zajmuje się tym w domu i na lepsze ceny. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem co powiesz za miesiąc. Jak będziesz zadowolona to poproszę o kontakt. Może się skuszę, a z Rzeszowa jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny efekt, na pewno sprawę sobie takie rzęsy na swój ślub. A napisz mi proszę jeszcze jak ten zabieg i "noszenie" rzęs znoszą Twoje naturalne? Bo opinie są bardzo różne włącznie z okropnym wypadaniem i słabością naturalnych rzęs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Narazie nie zauważyłam,żeby coś złego się działo z moimi naturalnymi rzęsami:) Rzęsy wypadają,owszem,ale jest to ich normalny proces;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Super to wygląda :)
    I jakie masz piękne duże oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny efekt! :)
    sama nie próbowałam ale coraz częściej zwracam uwagę na rzęsy... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przedłużałam nigdy rzęs i wątpię, że się na to kiedykolwiek zdecyduję, ponieważ boję się o te rzęsiska, które jeszcze mam :)
    Nie ukrywam jednak, że Twoje wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne rzęsy, ciekawa jestem jak będą się spisywać z czasem

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku...tez waśnie takie chce!! własnie żeby byłby tak super podkrecone jak Twoje!! Ja sobie fundnę takie na swój ślub...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w zeszłym roku robiłam dwa razy. Robiłam w salonie, ale miałam zniżkę. Pamiętam, jak zamknęłam oczy na zabieg to było widno, gdy otwarłam już ciemno, troszkę to trwa.... ale warto. Pierwsze dwa tygodnie rzęsy były wspaniałe. Mąż się śmiał, że jak wchodzę do pokoju to pierwsze rzęsy widać :D. Były piękne i nie wymagały malowania. Jeśli po trzech tygodniach się nie uzupełni to już robią się ubytki. Czasem w trakcie snu po prostu wypadają. Teraz to nie wiem, czy dałabym się namówić, ale uważam, że było warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo,że nie będzie to stały efekt,ale uważam,że raz na jakiś czas można sobie pozwolić na coś takiego:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. aa widzisz, czyli jest nas więcej ;) co polecasz?


    ja mam hopla na punkcie rzęs i jestem zachwycona tym, jak teraz Twoje wyglądają! cudoownie ! :) mogłabym się w Ciebie wpatrywac godzinami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie wyglądają i przede wszystkim naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi sie podoba ;) tez bym sobie zrobila :) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajnie to wygląda i bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt końcowy świetny, wygląda bardzo naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie próbowałam tej metody, ale bardzo bym chciała, też nie mam problemu ze swoimi rzęsami, ale bardzo ciekawie wyglądają po zabiegu.

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądają fenomenalnie, też się zastanawiałam nad doczepieniem, ale jednak ciągle mam wątpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał ! Ale piękne rzęsy ;o Słyszałam o tej metodzie sporo , nawet gdzieś ostatnio czytałam na blogu że okropnie niszczy rzęsy tak więc nie wiem czy bym się skusiła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opinie są bardzo podzielone na ten tamat:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. mmmm, niesamowite!!
    efekt powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny efekt, fajny blog w mojej tematyce także będę zaglądała, obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś na pewno sobie takie zrobię,może na te wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  24. chodzą za mną takie rzesy

    gdybyś chciała wrócić do Oriflame to służę pomocą

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie przedłużałam jeszcze rzęs;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. moje rzęsy tego nie potrzebują, bo i tak już są za długie ale efekt super :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ale piękne! to coś dla osób takich jak ja - nie umiejących przyklejać sztucznych rzęś:D ślicznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny efekt, chyba też się zdecyduję ;)


    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przestań mnie kusić? Taki zabieg chodzi za mną już od kilku miesięcy ale na razie dzielnie się mu przeciwstawiam. Przeraża mnie trochę dosyć częste uzupełnianie ubytków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co miesiąc,więc tragedii jeszcze nie ma ;)
      Pozdrawiam

      Usuń
  30. masz rzęsy pod niebo i śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądają te rzęsy :) Zachwycił mnie również naszyjnik widoczny na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej zaraz spale sie z zazdrosci :D jaka Ty masz cere! a oczy <3333

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz cudowne oczy! <3 A rzęsy wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  34. mialam juz pare razy przedluzane rzesy metoda 1:1 i piekny efekt, ale jak zdjelam :( rzesy bardzo ucierpialy, dlatego ogolem rzecz biorac nie polecam tego zabiegu, na super okazje okej, ale taaak to troche szkoda tego co zostaniesz jak zdejmiesz szutczne rzesy :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne wykonanie, bardzo naturalnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Miałam przedłużone rzęsy w ten sposób. Nosiłam je chyba jakieś dwa lata. W końcu zrezygnowałam, dlaczego? Żeby utrzymać je w dość dobrej wizualnie kondycji, uzupełniałam je co dwa góra trzy tygodnie. Kilka razy zdarzyło się tak, że nie miałam czasu tego zrobić i nie wyglądało to zbyt estetycznie. W końcu podjęłam decyzję o ich ściągnięciu. Na szczęście, tutaj nie ma takiego efektu jak np. po tipsach, rzęsy są w reguły w dobrej kondycji. Od tego czasu zaczęłam stosować odżywkę Revitalash i mogę ją polecić każdemu z czystym sercem- efekt murowany.
    A rzęsy na pewno przedłużę sobie na ślub :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pieknie wyglądają, mnie kuszą takie rzęsy bo mam strasznie krótkie i słabe swoje ale z drugiej strony boję się, że potem już nic mi z nich nie zostanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzęsy prędzej,czy później się zregenerują,taki ich proces;)

      Usuń
  38. Mamma mia, co za hipnotyczne spojrzenie, no i ten wachlarz rzęs - piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniały efekt! Jestem zachwycona tym, jak wyglądają tak przedłużane i zagęszczone rzęsy. Widziałam już wiele "spartolonych" przypadków ale Ty masz je zrobione mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń
  40. I love your makeup! Your eyes are so so beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie wyglądasz z takimi rzęsami. Ja sama na sobie metody nie mam zamiary stosować, ale widzę jej efekty na żywo u koleżanek z pracy - wyglądają jak laleczki. Taka firanka rzęs dodaje niesamowitego uroku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firanka rzęs :D hehe fajnie powiedziane ;))
      Pozdrawiam

      Usuń
  42. Ja myślałam,że to są twoje rzęsy :) śliczne

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥