czwartek, 21 sierpnia 2014

Love Story Memories INGRID

Jestem z tych osób,które zapach kojarzą z osobami,miejscem lub wspomnieniami,dlatego perfumy są jednym z ważniejszych elementów mojej toaletki.Ostatnio wpadł w moje ręce słodki,aczkolwiek subtelny zapach Love Story Memories od Ingrid Cosmetics (facebook).























Od producenta:

Opowiemy Ci historię o pocałunkach i marzeniach,przywołamy na myśl najlepsze wspomnienia...z wodami perfumowanymi Love Story INGRID.Każdy z zapachów jest niezwykle charakterystyczny,zmysłowy i uzależniający.Każdy z nich stanowi osobną opowieść,która łącząc się w całość tworzy niepowtarzalną,miłosną historię [...] Love Story Memories Ingrid łączy w sobie delikatność,a jednocześnie intensywność,przywodząc na myśl piękne wspomnienia.Świeży i subtelny aromat nadaje szyku i elegancji.Jest słodki kwiatowo-owocowy,z pidżmowym akcentem.W nucie bazy dominuje brzoskwinia i grapefruit,w nucie sercu malina,jaśmin i fiołek,zaś w nucie głowy białe pidżmo i bursztyn.
Oprócz Love Story Memories dostępne są jeszcze dwa zapachy:
* Love Story Dreams INGRID,
* Love Story Kisses INGRID.


Moja opinia:

Zacznę od buteleczki,która jest niezwykle urocza,chyba każda z Was się ze mną zgodzi? Przypomina mi trochę Versace Bright Crystal.Opakowanie zawiera 50 ml wody perfumowanej i kosztuje koło 20 zł.Zapach bardzo przypadł mi do gustu.Jest słodki,ale nie mdły,tajemniczy,bardzo kobiecy.Jedynym minusem jest trwałość,ponieważ po kilku godzinach zapach się ulatnia,nie zmienia to jednak faktu,że jestem ciekawa pozostałych dwóch zapachów i przy najbliższej okazji,z pewnością się z nimi zapoznam.

Znacie te perfumy? Lubicie kosmetyki INGRID?
Pozdrawiam
Kasia

11 komentarzy:

  1. czytając nuty wiedziałam, że będzie słodki. nie do końca dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widac tansze perfumy nie sa takie zle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio psikam się Opium i ciułam na ich butelkę... Już chyba powoli wyrastam z tych 'zwykłych' zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mialam ale kosmetyki Ingrid bardzo lubie;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, ze Ingrid produkuje zapachy. Jak będę miała okazję to z pewnością powącham. Generalnie nie przepadam za bardzo słodkimi zapachami ale może ten akurat mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam pojecia ze maja tez w ofercie perfumy, myslalam ze tylko kosmetyki kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie też perfumy są istotne, ale wciąż szukam tego idealnego zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna buteleczka, mam chęć na te perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥