piątek, 8 sierpnia 2014

Youngblood,czyli zestaw Whip Lash tusz do rzęs+odżywka

Witajcie.
Przyznam,że z amerykańską firmą Youngblood,produkującą kosmetyki mineralne spotkałam się po raz pierwszy.Polskim dystrybutorem tej firmy jest sklep pell.pl.Dziś przygotowałam dla Was recenzję odżywki i tuszu do rzęs Whip Lash.





Od producenta:

W skład zestawu Whip Lash wchodzą dwa produkty marki Youngblood Mineral Cosmetics:

1.Mineralna odżywka z proteinami i witaminami 3.8ml
2.Czarny,mineralny tusz z efektem sztucznych rzęs z aminokwasami i witaminami 10ml

Pomalowane mineralnym tuszem rzęsy będą wyglądały jak przedłużone w salonie kosmetycznym.Aplikacja jest niezwykle łatwa-wygodna szczoteczka pozwala na precyzyjne tuszowanie i oddzielenie każdej pojedynczej rzęsy.Mascara eliminuje efekt sklejania się rzęs,nie kruszy się w ciągu dnia i nie osypuje.Produkt jest bogaty w aminokwasy,witaminy i wyciągi roślinne,dzięki czemu wzmacnia i uelastycznia rzęsy.Dobroczynny kosmetyk nie powoduje żadnych podrażnień i alergii,dlatego z powodzeniem może znaleźć się w kosmetyczce każdej kobiety.Bezproblemowo mogą używać go osoby,noszące soczewki kontaktowe.Mascara nie zawiera sztucznych barwników i parabenów [...]
Dodatkowo zastosowanie przed tuszem mineralnej odżywki Mineral Lash Prime,która poprawia kondycję i elastyczność rzęs,spowoduje,że efekt pięknych,ekstremalnie wydłużonych i pogrubionych rzęs będzie spotęgowany.Mineralna odżywka zawiera witaminy i proteiny,które wzmacniają i odżywiają,dzięki czemu rzęsy nie łamią się ze względu na cudowne działania nawilżające [...]



Moja opinia:

Po nałożeniu odżywki,rzęsy stają się nieco "sztywne",jednak malując je następnie tuszem w bardzo szybki sposób nadają całkiem fajny efekt wydłużonych i pogrubionych rzęs.Mascara nie osypuje się i nie pozostawia grudek.Początkowo tusz lekko sklejał rzęsy,ale po kilku aplikacjach ten efekt ustąpił.Bardzo podoba mi się czarne,klasyczne opakowanie tych produktów.Jeżeli chodzi o szczoteczkę mascary,jest ona klasyczna,ładnie dociera nawet do tych najmniejszych rzęs.Zarówno tuszu jak i odżywki używam od ponad dwóch tygodni,narazie nie zauważyłam,aby stan moich rzęs się poprawił,aczkolwiek myślę,że na efekty potrzeba trochę więcej czasu.


Zestaw Whip Lash kosztuje obecnie 119 zł TUTAJ.Jest to sporo,ale trzeba pamiętać o tym,że są to produkty mineralne,bardzo dobre jakościowo,rzeczywiście są bardzo delikatne dla wrażliwych oczu.Jestem zadowolona z efektów jakie dzięki nim można uzyskać i myślę,że w przyszłości skuszę się na inne produkty Youngblood.

Słyszałyście o produktach Youngblood?
Pozdrawiam ;-)
Kasia

9 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym duecie ani o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny produkt, prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie slyszałam o tym, ale wygląda na Twoich rzęsach super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam nigdy o tej firmie :)

    Ps. Piękny kominek do wosków! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny efekt, jest roznica ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest rewelacyjny! Masz piękną cerę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda to super, też wcześniej nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia
    nie mogę się napatrzeć
    kominek strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥