środa, 9 stycznia 2013

Zakupy+wyniki rozdania

Cześć Kochani.Wczoraj,tak jak pisałam,byłam na małym shoppingu,kupiłam kilka rzeczy,które Wam zresztą pokażę.

     szampon,Nivea ♥ krem+maska nawadniająca,Dermedic ♥ krem do rąk,avene cold cream ♥ balsam do ciała,garnier


W super pharm były dosyć fajne promocje,aż żal byłoby nie skorzystać:)

                             ♥ spodnie,Stradivarius  ♥ kobaltowa spodnica,H&M  ♥ koronkowa bluzka,H&M

Szukałam głównie włochatej kamizelki,ale widziałam tylko jeden krój w bershce,ale kolorystyka kompletnie mi nie pasowała...więc pewnie pozostaje mi szukać w sieci.

                                                                         update:
Prosiłyście o pokazanie spódniczki,dla Was wszystko:))



                                                                WYNIKI ROZDANIA:
Chętnych było bardzo mało,co podejrzewam było spowodowane małą ilością nagród,następnym razem myślę,że nagród będzie trochę więcej...ale do rzeczy...wygrywa: rudaaa12,Kochana odezwij się do mnie na e-maila.

A Wy co upolowałyście na tegorocznych wyprzedażach?

Kasia

21 komentarzy:

  1. wow ! :D wygrałam, normalnie ,ale się cieszę :D w końcu się do mnie szczęście uśmiechnęło :D
    świetna ta spódniczka chabrowa? :) to spódniczka?
    pokaż ją :D już wysyłam dane :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra spódniczka czekam na więcej zdjęć :) widzę że używamy tego samego szamponu i balsamu :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczy świetne, a ta bluzeczka jest super! ;))

    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo zakochałam się w tej spódniczce! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna spódniczka, ma boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzis kupiłam ten szampon z nivea ;) ładna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten fason spódniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka świetna, kobaltowa spódniczka! ja jestem zakochana w koronkach. ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy bardzo fajne, świetna jest ta spódniczka :)
    Gratulacje dla nagrodzonej:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze nie bylam na wyprzedazach :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również jeszcze nie byłam na wyprzedażach, jednak mam plany wybrać się w sobotę :)

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. chabrowa spódniczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta czerwona bluzeczka zapowiada sie swietnie;))

    OdpowiedzUsuń
  15. jak weszłam do sklepów, gdzie było tyle wyprzedaży to najchętniej wzieła bym wszystko...:) i w takich sytuacjach zawsze mówię "grzech nie kupić":D b.fajny blog! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj :)
    Nominowałam Cię do zabawy Liebster Blog, zapraszam do mnie http://anaidsworld.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-zapraszam.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. jak na razie nie kupiłam prawie nic;) niestety nie ma u mnie SP;(

    OdpowiedzUsuń
  18. ach te wyprzedaże :) śliczny kolor spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥