środa, 12 maja 2021

Bielenda make up academie COVER,fluid kryjacy - czyli podklad za kilka zlotych,ktory stał sie moim ulubiencem


Witajcie,dzisiaj post o podkładzie,który kosztuje kilkanaście złotych,ale wedłg mnie wart jest uwagi.Mowa tutaj o fluidzie kryjącym Make Up COVER od Bielendy...






*Od producenta: Fluid kryjący Make Up Academie Bielenda,to idealne roziązanie dla skóry ze zmianami pigmentacyjnymi i przebarwieniami.Wysoka zawartość stapiających się ze skórą mikropigmentów poprawia i wyrównuje jej koloryt,kryje niedoskonałości i przebarwienia.Fluid dopasowuje się do cery,tworząc naturalny,świeży look.Ultra lekka,nietłusta konsystencja nie bciąża skóry.Jedwabista,nasycona mikropigmentami formuła secind skin idealnie adaptuje się do kształtu twarzy.Fluid zawiera witaminę E,która działa przeciwstarzeniowo i nawilżająco,a ponadto wygładza i zmiękcza naskórek.

*Skład: Aqua (Water), Cyclopentasiloxane, Dimethicone, Propylene Glycol, Trimethylsiloxysilicate, PEG/PPG 18/18 Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Magnesium Sulfate, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Tocopheryl Acetate, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Triethoxycaprylylsilane, Propylene Carbonate, Silica Dimethyl Silylate (nano), Ethylhexylglycerin, Phenoxyethanol, DMDM Hydantoin, Parfum (Fragrance), Alpha-Isomethyl Ionone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, CI 77891, CI 77491, CI 77492, CI 77499.



 
*Moja opinia: Mój odcień to 1,nie jest on dla mnie ani za ciemny ani za jasny,fajnie stapia się ze skórą.Konsystencja podkładu jest średnio gęsta,przyjemnie się rozprowadza(u mnie akurat za pomocą gąbeczki).Jedna cienka warstwa pozwala zakryć niewielkie przebarwienia,czy zmiany skórne,natomiast dwie tworzą już całkiem dobre krycie,ale bez efektu maski.Wygląda na twarzy lekko,co jak dla mnie jest dużym plusem.Nie podkreśla suchych skórek i na mojej twarzy nie ciemnieje(ale słyszałam,że u niektórych daje taki efekt).Utrzymuje się całkiem nieźle,chociaż bez przypudrowania raczej nie utrzyma się w nienaruszonym stanie cały dzień.Jako podkład na co dzień sprawdza się u mnie świetnie,od kilku miesięcy jest to mój ulubieniec.30ml kosztuje w cenie regularnej 12,99zł,więc za tą cenę jest naprawdę godny polecenia.

Znacie ten produkt? Który z podkładów jest Twoim ulubionym?
Do następnego!
Kasia

8 komentarzy:

  1. Zobaczyłbym na twarzy i kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie miałam podkładu z Bielendy :)
    Może warto się skusić, tym bardziej że właśnie kończy mi się mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale ja wsiąknęłam w "minerały" i mam mineralne podkłady.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi akurat ten odcień nie pasuje, ale ogólnie produkt bardzo fajny jak na Bielendę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię troszkę jaśniejsze odcienie ale bardzo lubię Bielendę - i za jakość i za ceny.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten podkład. :) jeden z lepszych, jeżeli chodzi o drogeryjne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥