czwartek, 6 maja 2021

Fluff,morning cappuccino - energetyzujący krem na dzien

 Hej ;-)

Dzisiaj mam dla Was recenzję kremu marki Fluff - morning cappuccino.


*Co mówi producent: morning cappuccino to energetyzujący krem do twarzy na dzień.Przeznaczony do pielęgnacji każdego typu skóry,głównie zmęczonej,pozbawionej blasku,suchej.Zawiera pobudzający ekstrakt z kambuchy w stężeniu 2%.Dzięki niej skóra zyskuje świeżość i zdrowy wygląd.Jej koloryt zostaje ujednolicony i poprawiony.Ten krem to ogromny zastrzyk energii na cały dzień.Ekstrakt z kawy poprawia krążenie i dotlenia komórki naskórka.Jest świetnym przeciwutleniaczem,chroni skórę przed działaniem wolnych rodników,dzięki czemu opóźnia proces starzenia się.Kompleks Optim Hygal gwarantuje odpowiedni poziom nawilżenia i zabezpiecza przed utratą wody z naskórka,a woda kokosowa rewitalizuje skórę dzięki ogromnej ilości składników odżywczych.Morning cappuccino sprawi,że cera odzyska blask i promienny wygląd.

*Skład: Aqua, Glycerin, Coco-Caprylate/Caprate, Passiflora Edulis Seed Oil, Propylheptyl Caprylate, Hydrolyzed Yeast Extract, Saccharomyces/Xylinum/Black Tea Ferment, Sodium Polyacrylate, Coffea Arabica Seed Extract, Cocos Nucifera Liquid Endosperm, Glycine Soja Oil, Lecithin, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Cetyl Hydroxyethyl cellulose, Hyaluronic Acid, Dicaprylyl Carbonate, Polyglyceryl-3 Caprate, Tocopherol, Tapioca starch, Polyglucuronic Acid, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Parfum, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Limonene, Linalool, Geraniol




*Moja opinia:
marka Fluff powstała w polsce.W swojej ofercie posiada kosmetyki naturalne,wegańskie.Przyznam,że podpatrzyłam ten produkt(i ogólnie markę Fluff) na kanale u Ewy Pachulskiej KLIK,którą swoją drogą uwielbiam :) Krem zachwycił mnie swoim zapachem,który dla mnie pachnie kawowo,słodko,może troche bananowo? Idealne połączenie o poranku.Lekka konsystencja,szybko się wchłania.Super sprawdza się pod makijaż.Jest mega wydajny. Idealnie nawilża,podkład się na nim nie roluje.U mnie była to miłość od pierwszego użycia,będę do niego z pewnością wracać.Kosztuje w cenie regularnej 34,99zł/50ml,dostępny m.in w Rossmannie.

 Jestem bardzo ciekawa innych kosmetyków tej marki,jeśli chcecie żebym któryś z nich przetestowała,dajcie znać ;-)

Pozdrawiam serdecznie!

Kasia


9 komentarzy:

  1. Kusi mnie sporo ich kosmetyków, nie miałam okazji używać zbyt wielu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten zapach musi być boski ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. sama marka ostatnio bardzo mnie intryguje :) nie miałam jeszcze żadnego produktu ale chętnie wypróbuję ten krem lub inny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeju ten zapachu to musi być coś cudownego:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki, teraz jest na nie promocja w rossmannie, wiec moze się skusze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki Fluff, a krem na dzień i na noc, to chyba moje ulubione kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety ten kosmetyk mocno mnie rozczarował, a szkoda bo inne produkty tej marki sprawdzają się u mnie genialnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥