wtorek, 25 października 2016

Palmers Cocoa Butter Formula,massage lotion

Witajcie,
dzisiaj wpis dla tych z Was, które spodziewają się lub planują dzidziusia w najbliższym czasie ;-)
Jak wiadomo pielęgnacja naszej skóry w trakcie ciąży jest bardzo ważna. Z tygodnia na tydzień,brzuszek rośnie,jesteśmy wtedy dużo bardziej poddatne na pojawienie się rozstępów. Jest to w dużym stopniu też sprawa indywidualna,ponieważ niektóre skłonności dziedziczymy po rodzicach,czy dziadkach.W moim przypadku jest tak,że zarówno początki ciąży,jak i jej dalszy etap (obecnie końcówka 5 miesiąca) przechodzę podobnie jak moja mama,kiedy była w ciąży...jednak wiadomo,że czasy się zmieniły i dwadzieścia parę lat temu kobiety miały nieco inne podejście do tych spraw no i przede wszystkim nie miały dostępu do produktów,które mogłyby zapobiec powstawaniu rozstępów,dlatego pewnie wiecie ze swojego doświadczenia,że wiele kobiet będąc w ciąży w tych czasach do dzisiaj zmaga się z tym problemem...
Dzisiaj opowiem Wam o produkcie,który zaczęłam stosować już na początku ciąży i jak narazie ( odpukać! :D ) bardzo dobrze radzi sobie z zapobieganiem powstawania niechcianych rozstępów.


Co mówi producent?
Specjalistyczny balsam o działaniu przeciwrozstępowym i uelastyczniającym na bazie masła kakaowego,wzbogaconego witaminą E,masłem Shea oraz Bio C-elaste.Bio-elaste to wyjątkowo silna kombinacja aktywnych składników:kolagenu,elastyny,wąkrotki azjatyckiej,wyciągu ze słodkich migdałów oraz olejku arganowego.Specjalne połączenie składników pomaga w zapobieganiu powstawania rozstępów w czasie ciąży,u nastolatków w fazie wzrostu,osób aktywnych fizycznie,z wahaniami wagi ciała i innych narażonych na powstawanie rozstępów.Stosowanie balsamu w formie delikatnego masażu przywraca naturalne nawilżenie i elastyczność skóry.Balsam pomaga również rozjaśnić i spłycić rozstępy już powstałe.
Produkt hipoalergiczny.Bez parabenów,bez ftalaów.Testowany dermatologicznie.Udowodnione uelastycznienie skóry podczas testu 97% przypadków.

Skład:


Moja opinia:

Zgadzam się z producentem,że balsam bardzo dobrze nawilża i uelastycznia skórę. Jest to wyczuwalne już po pierwszym zastosowaniu. Produkt ma bardzo gęstą,treściwą konsystencję,jednak dobrze i szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy,oraz nie brudzi ubrań.Jest jednak średnio wydajny. Na początku stosowania zaskoczył mnie nieco jego zapach. Jest on mocno kakaowy i mimo,że mnie przypadł do gustu,podejrzewam,że dla wielu ciężarnych będzie on zbyt intensywny,co może być dużym minusem w jego regularnym stosowaniu. Jak możecie się domyślić,po moim wstępie,jak narazie pomógł mi on w zapobieganiu rozstępów i myślę,że zostanę przy tym produkcie już do końca ciąży. Balsam posiada bardzo wygodne opakowanie z pompką,jednak gdy produkt się kończy,przez swoją konsystencję bardzo trudno wydostać z niego resztki kosmetyku. Można go kupić m.in w Rossmannie,czy Naturze za około 30zł.


Znacie ten balsam? Jak Wy radzicie lub radziłyście sobie z zapobieganiem rozstępów w ciąży?
Do następnego!
Kasia

8 komentarzy:

  1. miałam go kilka lat temu, nigdy nie byłam w ciąży. myślałam, że pomoże mi zredukować istniejące rozstępy ale działa bardziej zapobiegawczo.

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią wypróbuję go jak tylko skończę swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sądzę, że jest Palmer`s, Cocoa Butter Formula, Line Smoothing Eye Cream - krem przeciwzmarszczkowy pod oczy jest jednym z lepszych produktów przeznaczonych do pielęgnacji wrażliwych, narożnych na przesuszenie okolic oczu. Pobił na głowę mojego dotychczasowego ulubieńca. Ogólnie lubię produkty tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam, bo nie miałam takiej potrzeby :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o kliknięcie u mnie w linki w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zajdę w ciążę to już wiem co będę stosować aby zapobiec niechcianym rozstępom :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kosmetyki firmy Palmer's!
    Moim faworytem jest odżywka do włosów nawilżająca na bazie masła kakaowego!:-)
    P.S
    Kasiu chętnie przeczytam post o tym jak wykończyłaś swoje mieszkanie:-)
    Widziałam kilka zdjęć na instagramie i bardzo podoba mi się styl w jakim go urządziłaś!:-)
    Sama jestem w trakcie remontu i chciałabym swoje "4 kąty" urządzić w kolorach bieli i szarości,więc Twój post byłby dla mnie bardzo pomocny:-)
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Póki co nie planuję ciąży, ale lepiej wiedzieć więcej przed niż potem szybko szukać kremu na rozstępy :) Super, że u Ciebie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥