wtorek, 26 maja 2020

Krem do cery mieszanej z olejem tamanu od Ekokrem

Witajcie.
Jakiś czas temu odkryłam kosmetyki naturalne od Ekokrem. Są to produkty wytwarzane na bazie hydrolatów kwiatowych ,zimnotłoczonych nierafinowanych olejów,witamin oraz ekstraktów roślinnych. Są pozbawione SLS,parabenow,silikonów,barwników syntetycznych oraz innych szkodliwych substancji.
Dzisiaj kilka słów na temat Kremu do cery mieszanej z olejem tamanu.



* Od producenta:
Cera mieszana wymaga specjalnej pielęgnacji: z jednej strony redukcji wydzielania sebum,z drugiej zaś optymalnego nawilżenia. Naturalny krem z olejem tamanu zapewnia świeżość naskórka przez całą dobę;posiada właściwości nawilzajace ,regenerujące,ujędrniające,przeciwzmarszczkowe;nie zatyka porów i jest całkowicie wchłanialny przez skórę. Znany ze swych "naprawczych" właściwości olej tamanu wraz z olejem konopnym oraz olejem z pachnotki wpływa korzystnie na wygląd i strukturę skóry,która staje się bardziej elastyczna i uzyskuje ładniejszy koloryt,a wszelkiego rodzaju podrażnienia i stany zapalne ulegają łagodzeniu. Oleje wraz z masłem się w przenikają przez wszystkie warstwy skóry odbudowując płaszcz wodno-lipidów,co skutkuje głębokim nawilżeniem. Obecność hydrolatu z lawendy,olejku lawendowego oraz aloesu pozwala zachować witaminę E oraz ekstrakt z zielonej herbaty hamują proces starzenia się skóry zwalczają wolne rodniki.

* Skład:

Alkohol cetylowy-alkohol tłuszczów,aloes,benzoesan sodu,d-pantenol(prowitamina b5),ekstrakt z zielonej herbaty,gliceryna roślinna,hydrolat lawendowy,konserwant naturalny z kokosa,konserwant naturalny z rzodkwi,kwas cytrynowy,kwas hialuronowy,masło shea (nierafinowane),olej jojoba,olej konopny(nierafinowany),olej z pachnotki(perilla),olej tamanu(nierafinowany),olejek eteryczny lawendowy,sorbinian potasu,witamina E,woda,wosk emulgujący NF(National Federation)

* Cena: 50zł/50ml

* Dostępność: Ekokrem.eu

* Moja opinia:

Krem posiada wygodne opakowanie z pompką,ma bardzo delikatny,przyjemny zapach. Konsystencja jest dosyć gęsta,treściwa,mimo tego szybko się wchłania nie pozostawiając nieprzyjemnej, lepkiej warstwy ,co często zdarza się w innych produktach. Używam go zarówno na dzień-świetnie nadaje się pod makijaż(nakładam wtedy cieniutką warstwę kremu),jak i na noc-kiedy moja skóra potrzebuje dogłębnego nawilżenia. Już po kilku dniach zauważyłam,że skóra jest bardziej wygładzona. Śmiało stwierdzam,że jest to jeden z lepiej nawilzajacych kremów jakich do tej pory używałam. Po użyciu kosmetyku mam komfort pełnego nawilżenia i wygładzenia. Nie ma mowy o suchych skórkach,które niestety często mi towarzyszyły w okresie przejściowym zima-wiosna.  Jestem bardzo zadowolona z tego produktu,z czystym sumieniem mogę go Wam polecić.



Od dziś tj.27.05 do końca tygodnia -10% na ten produkt na www.ekokrem.eu

Znacie kosmetyki Ekokrem?
Pozdrawiam!
Kasia


7 komentarzy:

  1. Ja mam cerę mieszana :) krem wydaje sie bardzo ciekawy i fajnie ze sie sprawdził :) powoli kończy sie moj krem wiec niedługo bede potrzebowała nowy wiec moze na ten sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie zakupiłam krem do cery naczyńkowej i będę testować, dzięki za wpis bo tak to bym się nie dowiedziała o tych kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, ze ten krem sprawdził się u Ciebie, mam również cerę mieszaną, tazke byłby i dla mnie ok :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kremik ciekawe jak się u mnie sprawdzi :)

    https://wieczniemloda.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten krem! :) U mnie się sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam ten krem! Potrafi zdziałać cuda!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥