środa, 26 lipca 2017

Song Of India,czyli perfumy w olejku - drzewo sandalowe

Witajcie,
dzisiaj na tapecie indyjskie perfumy w olejku Song Of India o zapachu drzewa sandałowego,jesteście ciekawi mojej opinii? Zapraszam do dalszej lektury ;-)




Są to perfumy w olejku typu roll-on,jednak nie są one takie zwykłe,ponieważ mogą być stosowane w wieloraki sposób:
* jako olejek zapachowy do kominka,
* jako dodatek do olejku do masażu,
* jako zapach na ubrania,pościel,dywany,tapicerkę samochodową,
* jako perfumy do ciała.

Co mówi producent?
Znana na całym świecie marka Song Of India produkuje olejki zapachowe prawie od 100 lat.Perfumy wykonane są z wysokiej jakości olejów zapachowych,dzięki czemu nadają się do ciała i domu.W produkcji olejów wykorzystuje się kwiaty,liście i korzenie roślin oraz drewno.
Song Of India mają niepowtarzalną jakość-dojrzewają z upływem czasu,a okres ich przechowywania sięga nawet do 10 lat.Im "starszy" jest olejek,tym ciemniejsza jest jego barwa i bardziej wyrazisty zapach.Perfumy te są mocno skoncentrowane,bezalkoholowe i długotrwałe.

Skład:
wosk pszczeli,olejek jojoba,olejek z kiełków pszenicy,naturalne olejki eteryczne


Perfumy znajdują się w 5ml,bardzo ładnej,małej buteleczce ze złotym dodatkiem,które kojarzą mi się ze słonecznymi Indiami.Do aplikacji perfum służy roll-on,jest to wygodny sposób,ponieważ łatwo możemy dozować ilość perfum,które chcemy użyć.Ogromnym plusem jest fakt,iż perfumy nie mają w składzie alkoholu,dzięki czemu nie wysuszą naszej skóry,nawet w jego bezpośrednim kontakcie(najlepiej aplikować na tzw.miejsca pulsujące:zgięcia łokci,nadgarstki,skronie etc). Perfumy są rzeczywiście bardzo intensywne.Mam jednak zapach drzewa sandałowego,który niestety nie przypadł mi do gustu,według mnie bardziej pasujący dla kobiety dojrzałej,dlatego oddałam go mojej mamie i u niej sprawdzają się dobrze,jest z nich zadowolona.Jestem jednak zachwycona ich trwałością,dlatego planuję zakupić perfumy Song Of India,tylko o innym zapachu.Można dostać je w sklepie internetowym Magiczne Indie za 19 zł.

Znacie perfumy w olejku Song Of India?
Pozdrawiam
Kasia

6 komentarzy:

  1. chciałabym wypróbować ten olejek i poznać jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy ten olejek ;) ma ładne opakowanie, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakby u mnie wypadły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drzewo sandałowe skutecznie potrafi oderwać od rzeczywistości i przenieść w indyjskie klimaty. Idealny sposób na relaks. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam zapach jest bardzo łady i długo się utrzymuje. Polecam każdej mamie i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Jestem pod wrażeniem składu! Koniecznie muszę zakupić do testów! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥