czwartek, 1 listopada 2012

Śniadanie idealne

Wiem,wiem,ostatnio rzadziej tu zaglądam,jednak jest to związane z przyczyn nie zależnych ode mnie,nadmiar pracy ostatnio mnie wykańcza,a do tego zawzięłam się w sobie i razem z moją Bernadetką zaczęłyśmy ćwiczyć.Wybrałyśmy Ewę Chodakowską,treningi są bardzo męczące,jednak mam nadzieję,że efekty już niedługo będzie widać.Dzisiaj mam dzień wolny,dlatego postanowiłam zjeść porządne,pelnowartościowe śniadanie.Postawiłam na musli z owocami (bananem,kiwi,pomarańczą i jogurtem naturalnym)


Pysznie i zdrowo,zdeydowanie polecam! :)

A jak wyglądało Wasze dzisiejsze śniadanie?

15 komentarzy:

  1. Moje to tradycyjne kanapeczki ;)) i mleko z miodem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm wygląda smakowicie ;P Ja jednak zawsze na śniadanie jem kanapki ;d;d Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznie się prezentuje to Twoje śniadanko :) Ja ostatnio zajadam się ciabattami z pomidorem, bazylią i mozzarellą. Pychotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pysznie wygląda to śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm sama chętnie coś takiego bym zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie śniadanie idealne, ja jadłam chleb z szynką :D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie śniadanie mistrzów to jajecznica :) A z Ewą jeszcze się zmierzę, ale muszę najpierw wyzdrowieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale mi smaka narobiłas:)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o też ćwiczę z Ewą ! muszę przyznać, że daje niezły wycisk, ale warto :) po skończeniu ćwiczeń zawsze jestem wypełniona endorfinami szczęścia :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. no u Ciebie zdrowo, w przeciwieństwie do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. musli z mlekiem u mnie!:D uwielbiam:) też muszę w końcu zabrać się za Ewę!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietni ulubiency :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniam, mniam! Narobiłaś mi smaka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥