wtorek, 22 lipca 2014

Ziaja,liście manuka tonik i żel z peelengiem.

Z produktami Ziaji bywa u mnie różnie.Jedne kocham innych nie nawidzę.Niedawno na polskim rynku pojawiła się nowa seria z liśćmi manuka,a że jestem sroką i uwielbiam ładne i praktyczne opakowania,postanowiłam ich wypróbować...


Skusiłam się na dwa produkty z tej serii,na tonik zwężający pory oraz na żel z peelingiem oczyszczającym pory.
Na początek kilka słów na temat toniku:


Od producenta:

Tonizująco-uzupełniający preparat do demakijażu i oczyszczania skóry.Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:

*ekstrat z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym
*ściągająco-łagodzący glukonian cynku
*złuszczający kwas migdałowy
*nawilżający kwas laktobionowy
*łagodząca prowitamina B5

Czysta i świeża skóra:

*łagodnie oczyszcza i usuwa pozostałości makijażu
*działa ściągająco na rozszeżone pory skóry
*zawiera organiczne kwasy o działaniu mikrozłuszczającym
*wspomaga łagodzenie zmian trądzikowych
*przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Skład:


Moja opinia:

Po pierwsze opakowanie-bardzo praktyczne,z pompką,ułatwiające aplikację produktu,ładna szata graficzna.Producent zaleca,aby tonik nanieść na wacik,następnie na twarz,jednak przyznam,że wolę używać go bezpośrednio na twarz.Jest to produkt,który cudownie odświeża (idealny podczas 30stopniowych upałów).Napewno warto wspomnieć o świeżym (uzależniającym!) zapachu (cała seria pachnie tak samo).Po dłuższym stosowaniu zauważyłam,delikatne zwężenie porów,ale to zapewne zasługa również żelu peelingującego z tej samej serii.Używanie tego toniku naprawdę uzależna,nawet mój mąż mi go podkrada! ;))) Świetny produkt w niskiej cenie,zdecydowanie godny polecenia.
























Od producenta:

Oczyszczający,spłukiwalny produkt typu 2w1.Łagodnie redukuje niedoskonałości skóry.Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.

Substancje czynne głęboko oczyszczające:

*ekstrat z liści manuka o działaniu antybakteryjnym
*ściągajaco normalizujący zinc coceth sulfate

Czysta i świeża skóra:

*oczyszcza pory skóry oraz skutecznie usuwa nadmiar sebum
*pobudza złuszczanie martwych komórek naskórka
*wspomaga redukcję zaskórników
*działa nawilżająco i łagodząco
*poprawia wygląd powierzchni skóry
*przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych

Skład:



Moja opinia:

Produkt posiada wygodną w użyciu pompkę,za co duży plus.Opakowanie jest przezroczyste,przez co kontrolujemy ilość zużytego produktu.Żel ma konsystencję raczej wodnistą,z dużą zawartością malutkich drobinek peelingujących,pomimo swoich rozmiarów,naprawdę świetnie oczyszczają! Już po pierwszym użyciu czuć,że skóra jest dogłębnie oczyszczona,ale nie ściągnięta,ani przesuszona.Używam go co drugi dzień od około 3 tygodni,zużycie jak widać niewielkie.Tak jak pisałam powyżej w duecie z tonikiem widać delikatne zmiany w wyglądzie naszej skóry,głównie zwężone pory.Używanie tego produktu to sama przyjemność,chętnie będę do niego wracać.

Reasumując zarówno z toniku jak i żelu jestem bardzo zadowolona,używanie tych produktów to sama przyjemność.Zapach uzależnia,działanie widoczne gołym okiem.Kosmetyki z nienagannym składem i w dobrej cenie.Bardzo chętnie wypróbuję inne produkty z tej serii.

Znacie któreś z produktów z tej serii Ziaji? Lubicie tą firmę?

Pozdowienia
Kasia

22 komentarze:

  1. w zeszłym tygodniu zakupiłam ten tonik i już go pokochałam! <3
    mam ochotę na pozostałe produkty z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie miałam tych produktów, ale z Ziai właśnie wykończyłam dwufazowy płyn do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam aż ktoś coś napisze o tej serii i się doczekałam :D Dzięki za posta! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tej serii,na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pochwały! Zaczynam żałować, że mam mały zapas swoich produktów.. ale na jesień będą moje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ochotę na te właśnie kosmetyki i jeszcze pastę oczyszczającą, o której czytałam dużo dobrego :) najwyższy czas wybrać się do sklepu firmowego Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szczerze z tej serii jeszcze nic nie miałam ale prdukty z ziaji sa na prawdę dobre, zależy też co komu podpadnie , to wiadomo : ) Ale wiem ,że akurat te produkty są nawet okej, bo słyszałam dużo recenzji : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się wybrać do Ziaji i z pewnością kupię tonik i może jeszcze jakiś kremik z tej serii;) Do tej pory używałam tylko próbek i bardzo przypadły mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jestem fanką Ziaji, ale te produkty mnie ciekawią...

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam pastę do myci twarzy z tej serii i jest świetna :) Tonik mam i uważam że jest bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio zakupiłam tą pastę, póki co jestem po pierwszym użyciu ale zachwyciła mnie od razu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej serii i ze względu na suchą skórę raczej się nie zdecyduję z nią zapoznać. Choć opakowania wyglądają na prawdę ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio pani w aptece mi proponowała zakup produktów z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przetestować tą serię, ostatnio o niej głośno się zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę mieć ten tonik tak wychwalasz :) tyle o nim słyszałam i nic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zakupiłam sobie prawie całą serię - póki co używam żelu do mycia twarzy i jestem na prawdę zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tonik, 2 kremy, żel i pastę - testuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie dziwię się, że skusiłaś się na takie turkusowe cudeńka :) nie widziałam ich nigdzie, ale teraz poszukam. Od lat używam la roche posay effaclar do mycia buzi, może czas na zmianę?

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam pastę i zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥