poniedziałek, 30 marca 2015

L'oreal Professionnel Vitamino Color - odżywka przedłużająca trwałość koloru

Witajcie ;-)
Pogoda dzisiaj w kratkę,raz słońce,raz deszcz...głowa mi pęka :/ miałam dzisiaj masę załatwień na mieście,na szczęście wszystko poszło po mojej myśli,więc dzień na plus.

Jakieś dwa miesiące temu farbowałam swoje włosy,mniej więcej w tym samym czasie zaczęłam używać odżywki L'oreal z serii profesjonalnej-Vitamino Color ze sklepu Fryzomania ,dzisiaj kilka słów na jej temat.






 Jest to produkt,który ma za zadanie przedłużyć trwałość koloru włosom farbowanym.Przyznam,że po dwóch miesiącach farba całkiem dobrze się trzyma,co myślę,że jest zasługą właśnie tej odżywki.Dodatkowo wygładza włosy,ułatwia rozczesywanie i delikatnie nabłyszcza,włosy wyglądają na zdrowe ilśniące.Odżywka bardzo wydajna.Opakowanie jak najbardziej na plus,wygodne pod prysznicem.Produkt ma gęstą konsystencję,która nie spływa nam z włosów podczas kąpieli,do tego ma bardzo ładny,lekko słodki zapach,który dosyć długo czuć po umyciu.Kosztuje 32,21zł/150ml,w sklepie Fryzomania,co uważam,że jak za produkt z serii profesjonalnej,o takim działaniu,to niewiele.Jestem pewna,że wrócę do niej ponownie,zastanawiam się również nad szamponem i maską z tej samej serii,używała któraś z Was?

Znacie serię Vitamino Color?
Pozdrawiam!
Kasia



18 komentarzy:

  1. Kurczę, jeszcze nie widziałam tej odżywki :) Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tej serii. Szczerze mówiąc pierwszy raz się z nią spotykam. Ale myślę, że się skuszę i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładny kolor włosów :) Ja mam swoje naturalne włosy (jeszcze nie farbuję) więc na razie taki produkt jest mi zbędny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,znalazłam w końcu "swój" kolor,nie wiem jak kiedyś mogłam nosić intensywną czerń ;/

      Usuń
  4. rzadko sięgam po ich produkty, ale zaciekawiła mnie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ale nawet nie wiesz jak mnie korci,żeby je obciąć na coś w stylu Alicji Czarodziejki <3

      Usuń
  6. To naprawdę niedroga odzywka jak na taki efekt :) Przepiękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) A odżywkę naprawdę polecam :)

      Usuń
  7. Fajna ta odżywka :) Szukam właśnie czegoś co przedłuży kolor farby, więc ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś, jak pracowałam w salonie fryzjersko-kosmetycznym używałam tej odżywki i szamponu. Ale zadowolona nie byłam z nich niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja najpierw musze włosy zafarbowac a cały czas mam nie po drodze do fryzjera!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miala, z tej serii szampon, myl dobrze i ladnie pachnial:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę ja wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z l'or professionel miałam maskę intense repair (taka żółta) i bardzo ją polubiłam niestety cena robi swoje u mnie w sklepie kosztuje aż 70 zł, na allegro można dostać troche taniej w granicach 50zl.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥