poniedziałek, 30 marca 2015

Insta Mix,czyli marzec oczami telefonu

Hej Hej!
Dzisiaj zapraszam Was na Insta Mix,czyli zbiór zdjęć z ostatniego miesiąca ;-)








I. Pakowanie...jak widać mój kot na pierwszym planie :D 
II. Czasoumilacze podróży
III. Tarta Camembert-niebo w gębie <3
IV. Marzenie <3
V. Yummy 
VI. Dzień dobry







I. Mega śmieszna komedia :)
II. Randka <3
III. moje ostatnio ulubione danie:kasza gryczana,pieczarki i sos czosnkowy,pysznooooości <3
IV. Chyba mnie kocha <3
V. Mężuś <3
VI. jedzienie c.d 







I. My :)
II. Fiji <3
III. Selfie musi być :P
IV. Jezioro Żywieckie <3
V. I feel spring in the air <3
VI. Jedzonko :P





I. Jeden z nielicznych blogów,które znam od deski do deski <3
II. Kasia najedzona = Kasia szczęśliwa :D
III. Wzgórze Trzy Lipki
IV. Deser



Chcecie więcej takich postów?
Całuję :*
Kasia











15 komentarzy:

  1. świetny mix, widać, że miesiąc minął bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszsytko ok tylkko nie moge patrzyc na jedzonko bom na diecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny mix i piękny kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zawsze jak oglądam takie posty robię się głodna;) Torebki w tk maxx...można przepaść;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia i fajny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten deser mnie zachwycił wyglądem! Aż żałuje że o tej godzinie tu zajrzałam bo się głodna zrobiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. /Śliczne foty :)
    Kociak super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłodniałam przez te zdjęcia jedzonka :(

    OdpowiedzUsuń
  9. ten bakłażan grillowany.. :D ale mi narobiłaś chęci :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie Kochani wyglądacie :*
    Widzę,że u Ciebie jest na prawdę SMACZNIE - chyba wproszę się na obiad :p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥