niedziela, 26 kwietnia 2020

Lovely Extra Lasting - długotrwałe,matowe pomadki do ust

Witajcie.
Jak Wam mija czas kwarantanny? Ja już strasznie tęsknię za "normalnością",normalnym wyjściu na spacer,zakupy,spotkaniem z rodziną i znajomymi...miejmy nadzieję,że niedługo sytuacja zacznie się poprawiać...

Dzisiaj na tapecie kilka słów o moich ulubionych trwałych pomadkach do ust z Lovely z serii Extra Lasting.



* Opis produktu:
Trwała pomadka do ust z aplikatorem Lovely Extra Lasting. Uzupełni makijaż modnym matowym wykończeniem.  Wygodna gąbka umożliwia precyzyjną aplikację szminki/błyszczyk,A nowoczesna formuła Long Lasting zapewnia makijaż na wiele godzin.

* Cena regularna: 11,99 zł

* Dostępność: Rossmann


*Moja opinia:
Dzisiaj pokażę Wam moje dwa ulubiona kolory z tej serii - nr.1(poniżej) oraz nr.2(powyżej).
Kolor numer 1,to kolor bardzo neutralny,myślę ,że większości z Was będzie odpowiadał. Jest on zbliżony do naturalnego koloru ust,dlatego jeśli chcemy tylko delikatnie je podkreślić, jest to idealny odcień.
Numer 2 to piękna, intensywna,soczysta fuksja.
Jestem zakochana w matowych produktach do ust od lat. Jednak prawda jest taka,ze czesto tego typu kosmetyki wysuszaja usta,w tym przypadku uzywam ich naprawde bardzo czesto i tego problemu nie ma.To,co uwielbiam w tych pomadkach,to trwałość,bez żadnego problemu utrzymują się kilka godzin na ustach. Aplikacja nie jest trudna,pomadki posiadaja wygodną gabeczke,ktora umozliwia dosyc precyzyjny makijaz ust.Konsystencja jest dosyć gęsta ale,produkt się nie rozmazuje. Po aplikacji mozemy wyczuć, ze mamy je na ustach,jednak nie jest to nieprzyjemne uczucie,jak w przypadku niektorych produktów. Kiedy produkt schodzi z ust ,nie zbiera się nieładnie w jednym miejscu,lecz schodzi równomiernie. Dodatkowym plusem jest niska cena i dostępność.
Te produkty to mój absolutny hit( numeru 1 konczę 3 opakowanie!)od dawna,więc jeśli jeszcze ich nie znacie,serdecznie polecam wypróbować:) Żałuję,jedynie,że nie ma większej gamy kolorystycznej :)


Dajcie znać,co sądzicie o tych produktach :)
Do następnego!
Kasia

11 komentarzy:

  1. u siebie nie lubię matu na ustach, ale u Ciebie prezentują się pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie odwrotnie,nie za bardzo lubię błyszczyki i szminki z połyskiem:D
      Dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Cudowne kolory :) Ja u siebie wolę delikatniejsze odcienie, ale te bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcień nr 1 jest bardzo delikatny,tylko podkreśla naturalny kolor ust :)

      Usuń
  3. uwielbiam płynne pomadki, które dają długotrwały efekt.dla mnie to też byłby hit

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka! Sama mam kilka kolorów i też lubię. Szału nie ma, ale jest ok. Ja właśnie mam wrażenie lekkiego wysuszenia, ale ceną za to jest mega długa trwałość, wiec no;p
    Kwarantannę wykorzystuje, jak tylko mogę. Cieszę się, że mogę być z rodzinką, pieskami:-))
    Zostaję na dłużej, pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przed nałożeniem matu delikatnie nawilzyc usta pomadką ochronna ,być może wtedy nie będzie problemu z wyszuszonymi ustami :)
      Dziękuję,miło mi:) pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Piękne kolory i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię te pomadki, jednak stosowane przez dłuższy okres czasu wysuszają mocno usta. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥