środa, 4 lutego 2015

Orientana,żel do mycia twarzy z drobinkami ryżu

Witajcie,
żele do mycia twarzy,to nieodzowny element w mojej pielęgnacji.Mam kilku ulubieńców,ale zazwyczaj po każdym zużyciu produktu,próbuję czegoś innego.Jakiś czas temu wpadł w moje ręce żel do mycia twarzy z drobinkami ryżu od Orientany.



Kilka słów od producenta:

Żel do czyszczenia twarzy,który dzięki zawartości drobinek naturalnego ryżu dokładnie oczyszcza skórę.
Aloes-łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża skórę
Papaja-działa wygładzająco i rozjaśniająco

Skład:



Moja opinia:

Produkt znajduje się w 205ml butelce z wygodną pompką.Konsystencja żelu jest dosyć gęsta,wystarczy naprawdę niewielka ilość produktu,aby oczyścić całą twarz.Posiada malutkie drobinki,które delikatnie złuszczają martwy naskórek i delikatnie oczyszczają,również wizualnie wyglądają ciekawie.Po użyciu nie czujemy "ściągnięcia" na twarzy.Jeżeli chodzi o działanie tego produktu,naprawdę jestem zadowolona,natomiast ma jeden dla mnie dosyć duży minus-zapach,kojarzy mi się z wizytą u dentysty,do którego się nie mogę przekonać...niemniej jednak zważając na działanie oraz na to,że jest to produkt bez SLS,myślę,że warto po niego sięgnąć.Kosztuje 35zł,do kupienia tutaj.



Znacie produkty Orientany?
Do następnego!
Kasia

13 komentarzy:

  1. drogo, ale ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  2. Boje się, że aloes mógłby mnie uczulić, jak w większości innych kosmetyków do twarzy i ciała ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się i bardzo kusi do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dość drogi jak na żel do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy produktów tej firmy, ale ten żel chętnie bym przetestowała :)

    Obserwuję, aby być na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nic z tej firmy, ale jak nie ma tego uczucia ściągnięcia to mogłabym się pokusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od zawsze mnie ciekawił ten produkt, wygląda bardzo interesująco :)

    Dziękuję za obserwację, również obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę - prezentuje się super :) A papaja podobno genialnie rozjaśnia, kiedyś czytałam na wątku o pielęgnacji Azjatek :) Kusisz...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, ze się sprawdza, mimo brzydkiego zapachu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥