niedziela, 2 czerwca 2013

Mix zdjęć

Hej:)
U mnie w końcu,po długim czasie zawitało słońce.Pogoda idealna na niedzielny spacer <3

Nie wiem jak Wy,ale ja bardzo lubię oglądać posty z mixem zdjęć,dlatego postanowiłam,że na moim blogu zrobię coś podobnego;) Myślę,że tego typu notka będzie się pojawiać raz w tygodniu,lub raz na dwa tygodnie...co o tym myślicie?:) Myślę,że jest to fajny sposób na poznanie blogerki troszkę z innej strony... Dzisiaj będą zdjęcia z przed kilku dni,jak i troszkę starsze;)































1. Kocham zachody słońca <3    2. Kinderki <3    3. Ostatnio moja ulubiona :)    4.  Relax z świeczką i żelkami przy ulubionych Youtuberkach ;))



























5. W czasie deszczu dzieci się nudzą :(    6.Moje uzależnienie ;D    7. Jak ja kocham próbki kosmetyków :D

















8. Bibi <3   9. D <3   10. Miss Sporty 301 <3


Lubicie tego typu posty?
Całuję i życzę miłej niedzieli;)
Kasia

20 komentarzy:

  1. Świetny mix! I jaki cudowny Bibi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki fajny kociak.;D A soku aloesowego nie piłam. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tego typu posty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aloes to coś genialnego. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kotek z miną: "bez kija nie podchodź!" ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie posty;) Śliczne foteczki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ten mix :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również lubię takie posty, sama nawet przymierzam się do cyklu takich mixowych postów, które ukazywałyby się co miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam oglądać niektóre youtuberki :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥