poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Pai Rosehip Bioregenerate - olejek z dzikiej róży

 Witajcie, dzisiaj kilka słów na temat produktu londyńskiej marki Pai, która od niedawna dostępna jest również w Polsce.


Marka Pai, to produkty pochodzenia roślinnego, przeznaczone dla osób ze skórą wrażliwą. 

Dzisiaj na tapecie olejek z dzikiej róży, zapraszam do recenzji ;-)


*Od producenta: Super moc tego oleju Rosehip Bioregenerate opiera się na ekstrakcji CO2,procesie,w którym z nasion i owoców dzikiej róży uzyskiwane są wszystkie dla skóry  eliksiry. Głęboko odżywia skórę, poprawia jej jędrność i elastyczność oraz zapewnia równomierny odcień. Stosowany na noc, wspiera naturalny proces regeneracji, niwelując podrażnienia.

*Skład: ROSA CANINA SEED EXTRACT(1) (rosehip seed oil CO2), ROSA CANINA FRUIT EXTRACT(1) (rosehip fruit extract CO2), TOCOPHEROL (vitamin e), ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT(1) (rosemary extract), SQUALENE, BETA-SITOSTEROL



*Moja opinia: produkt znajduje się w szklanej buteleczce z pipetką o pojemności 30ml. Olejek jest koloru pomarańczowego,jest dosyć gęsty i po nałożeniu jeszcze przez dłuższy czas czuć go na skórze. Ma bardzo ,jak dla mnie neutralny zapach(ale nie pachnie różą).Kilka kropli olejku stosuję na noc,zamiast kremu. Po kilku użyciach zauważyłam przede wszystkim lekkie wyrównanie kolorytu skóry,ale również poprawę w nawilżeniu. Zawsze podczas okresu jesienno-zimowego zmagałam się z suchymi skórkami,mam wrażenie,że odkąd używam tego produktu,tego problemu praktycznie nie ma. Świetnie koi wszelkie podrażnienia. Produkt bardzo wydajny, używam go codziennie od około 3 miesięcy i jak widzicie jeszcze sporo olejku zostało. Jest dosyć drogi(cena regularna:135zł/30ml), ale zważając na wydajność i efekty-jestem zdecydowanie na tak.

Znacie tę markę? Stosujecie olejki do twarzy,czy wolicie kremy? 
Pozdrawiam! ;)
Kasia

16 komentarzy:

  1. O marce pierwszy raz słyszę ale zaciekawiła mnie. Olejki do twarzy lubię stosować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten olejek z całego <3 ! :))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Nie znam, ale lubię olejki. Może kiedyś spróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tej marce. Chętnie wypróbuję, bo skład ma mega :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię olejki do twarzy :)
    Chętnie go poznam lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. marka rzuciła mi się w oczy na instagramie ale jeszcze nie miałam żadnego produktu. Bardzo lubię pielęgnacje olejami, szczególnie na noc, dlatego chętnie wypróbowałabym i ten na własnej skórze :) najbardziej do mnie przemawia wyrównanie kolorytu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrównanie kolorytu jest zauważalne,więc jeśli Ci na tym zależy,myślę,że warto wypróbować :)

      Usuń
  6. Nie znam tej marki, ale lubię kosmetyki naturalne więc z chęcią się zapoznam :) a poza tym ma świetne opakowanie, lubię kosmetyki w szklanych opakowaniach, zwłaszcza te pielęgnacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  7. produkt wygląda bardzo kusząco i iście luksusowo minimalistycznie:) podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. stosuje olejki, ale zamiennie z kremami. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki, ale chętnie kupię olejek do testów. Mam nadzieję, że będę zadowolona! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się ciekawie, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥