poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Projekt denko

Po dłuuuugim czasie wracam do Was z nowym postem.Przepraszam,za tak długą nieobecność.Dziękuję za wszystkie prywatne wiadomości od Was.
Dzisiaj zapraszam na 3miesięczny projekt denko,sporo mi się tego uzbierało,zobaczcie sami ;-)


* Szampony do włosów Yves Rocher,sprawdzają się u mnie,jak mało które,zresztą sami widzicie ilość zużytych opakowań ;-)
*Szampon i odżywka do włosów Nivea,nowa seria,która kompletnie się u mnie nie sprawdziła...tak jak inne produkty do włosów tej firmy bardzo obciążają moje włosy.


*Żel pod prysznic Fa, wydajny,bardzo ładnie pachniał i nie przesuszał mojej skóry.
*Żel pod prysznic Yves Rocher, fajny produkt,dosyć wydajny,o pięknym zapachu bzu.Jak najbardziej polecam ;-)
*Pianka do golenia Venus,całkiem dobry produkt,świetnie chronił przed podrażnieniem po depilacji.
* Masło do ciała Isana, jeżeli chodzi o nawilżanie,to w przypadku mojej,dosyć suchej w okresie zimowym skóry,sprawdzał się średnio.Plus za ładny zapach i dużą pojemność.
*Krem do rąk Venus,bardzo dobrze nawilżał i regenerował. Myślę,że kupię go ponownie.


*farba do włosów L'oreal, ulubiona,kolor bardzo mi odpowiada,dobrze się utrzymuje.
*Suchy szampon Batiste, bardzo lubię,aczkolwiek moim ulubionym jest ten z serii xxl volume,pięknie unosi i utrwala fryzurę.
*Serum do włosów Joico, jakiś czas temu pojawiła się recenzja na jego temat.


*oleje Etja,świetnie sprawdzały się u mnie do olejowania włosów.
*Krem do twarzy Yves Rocher, niedawno pojawiła się recenzja na jego temat,zainteresowanych odsyłam do tamtej notki.


*woda toaletowa Yves Rocher, a raczej mgiełka do ciała. Zapach dosyć szybko się ulatniał, raczej więcej go nie kupię.
* Mascara Lovely, ulubiona, używam jej od dawna i jak narazie nie mam zamiaru zmieniać na coś innego.

Znacie te produkty? Jak Wasze denka ? ;-)
Do następnego!
Kasia

7 komentarzy:

  1. Kiedyś też namiętnie zużywałam szampony Yves Rocher, może niedługo kupię sobie ponownie wersję z olejem jojoba- sprawdzała się u mnie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tej wersji zapachowej z Batiste, ale patrząc na opakowanie, kojarzy mi się z latem. Zapewne następnym razem skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą piankę z Venus posiadam i jestem z niej zadowolona, fajnie chroni i nie powoduje podrażnień czy wysuszeniu skóry :)

    zaczarowana-oczarowana.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba jestem ostatnią osobą, która jeszcze nie miałam Batiste... co do samego denka to dawno na moim blogu tego typu post nie ukazał się, choć w życiu codziennym nadal praktykuje projekt denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię tą maskarę z Lovely :)
    Niestety te mgiełki z YR są mega nietrwałe :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥