czwartek, 13 listopada 2014

E-naturalne,maska algowa peel-off z acerolą

Witajcie,
przyszła pora na recenzję maski algowej peel-off z acerolą ze sklepu E-naturalne.


Od producenta:

Maska algowa peel-off z acerolą,to profesjonalna maska algowa,która po mieszaniu z wodą daje gęstą masę gotową do użycia.Dzięki zawartości aceroli,bogatej w witaminę C,swoim działaniem hamuje i redukuje efekty starzenia się skóry.
Ponadto posiada właściwości rozjaśniania przebarwień skóry.Tonizuje i uelastycznia skórę.
Zawarta w masce spirulina jest bogata w naturalną witamię A(od 10 do 15 razy większą niż w marchwii),która jest niezbędna do odbudowy naskórka i poprawia elastyczność skóry.


Skład:

Morskie składniki:
*morskie polisacharydy,
*spirulina

Inne:
*acerola(witamina C)
*olejek eteryczny z pomarańczy

Moja opinia:

Maskę dodajemy do wody w stosunku 30/90.Jest praktycznie bezzapachowa,koloru bladoróżowego.Po 15-20 minutach bardzo łatwo "schodzi" z twarzy.Świetnie nawilża naskórek,odświeża i wygładza,delikatnie wyrównuje koloryt skóry.Pory są zmniejszone,a zaskórniki bledsze.Maska nie podrażnia i nie pozostawia efektu napięcia naskórka.Fajna alternatywa przed imprezą,czy jakimś większym wyjściem,ponieważ po jej użyciu twarz wygląda na zdrową i promienną.Moim zdaniem produkt jest godny uwagi.

Lubicie maski peel-off?
Pozdrawiam
Kasia

8 komentarzy:

  1. lubię maski peel off, choć już dawno takich nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  2. maski peel off są moimi ulubionymi, algi również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie przepadam za maskami peel off, zawsze coś mi się nierówno zerwie, albo robię sobie depilację włosków nad czołem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wypróbuję kiedyś tę maskę, lubię peel off :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię maski typu peel off :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa maska jeszcze takiego rodzaju nie używałam :)

    Zapraszam do obserwacji z rewanżem :)
    http://inszaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piling pilingiem, ale chciałam zapytać skąd taka piękna komódka z serduchami?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny ♥